#IDEAMILLIÁRDOKAT #PEDIGCSAKMOSTÉBREDTEM

2018.05.17

Akár kis, közép, vagy nagyvállalatot képviselsz, egy dolog mindegyikben közös: küldetésed van, és az megvalósítható. De vajon hogyan?

Most indul a vállalkozásod?

Akkor használd ki a piaci réseket, de ne csak a terméked/szolgáltatásod terén, hanem a marketing technikákat illetően is! Szűrődj be minden olyan helyre, amit más még észre sem vett!

Kommunikálj empatikusan az ügyfeleiddel és ösztönözd őket interakciókra!

Már komoly márka vagy a piacon?

Akkor kommunikálj is ekképpen! A fogyasztóid szinte elvárják a média megjelenéseid. Kövesd a trendet a szövegeidben, kampányaidban, általad használt technológiáidban, nehogy a farvízen egy új cég lefölözzön!

Már a 22. századba is le akarod tenni a lábnyomodat?

Keltsd életre a honlapodat, a kampányaidat! Lépj ki a jól megszokott dimenziódból! Szólítsd meg, szinte érintsd meg az ügyfeleidet és legyél az életük része!
Amiről eddig azt hitted, utópisztikus, az mostanra kézzelfogható virtuális valóság. Igen, Neked is! Igen, akkor is, ha nem állnak testőrök az aranybányád előtt.

Micsoda?

A cikk olvasása közben kiválasztottad a Rád vonatkozó kérdést, és a másik kettőt figyelmen kívül hagytad? Akkor az általad választott részt se fogod biztos alapokkal, hatékonyan megvalósítani.

Az én küldetésem azonban az, hogy a Te céged sikeres legyen!

Biztos vagyok abban, hogyha egy ötlet megszületik, annak oka van és a fejlődés előre viszi az egyes embert, valamint a komplett társadalmat egyaránt.

Éppen ezért észre veszem, ha valakinek van egy jó terméke/szolgáltatása, és vele együtt arra vágyom, hogy erről mindenki tudjon, és ezt mindenki akarja is.

Tehát hiszek a termékedben/szolgáltatásodban, és amiben én hiszek, abban mindenki fog.

Mindezért most arra kérlek, az alábbi szöveget másold be egy üres Word dokumentumba, nevezd el "A cégem, én vagyok" címmel, és a pontozott részeket egészítsd ki:


A CÉGEM, ÉN VAGYOK

A cégem valódi küldetése, hogy ................................................................

Azzal, hogy piacra léptem egy ................................ mértékű változást idéztem elő .............................................. terén.

A vállalkozásom megmenti az ügyfeleimet .......................................... -től.

A küldetésemhez ................................................. tud(nak) csatlakozni és én ........................................-hez a küldetésem megvalósítása érdekében csatlakoznék.

A vállalkozásomat sokan elismerik, így ha a háttérből is, de támogatnak. Közülük, kiemelném őket: ........................................................

A cégem küldetésének valóra váltásával és/vagy a következő kampányaival várhatóan ............................................... mértékű felbolydulást idézek elő.

Ezennel aláírásommal kijelentem, hogy imádom a vállalkozásom, és az elkövetkezendő minimum 10 évben is ezt akarom csinálni, hogyha eljön az idő, hogy működő cégem átadjam az utánam következőknek, azt nélkülem is szépnek lássam, hiszen fájna, ha sok megalkuvás árán, és bátorság híján mindez szertefoszlana.

.....................................................

             aláírás


Nekem, sokat tapasztalt, és tanult marketing menedzserként küldetésemmé vált, a kis és középvállalatoknak azokat a technológiailag és kommunikáció tekintetében is innovatív marketing eszközöket biztosítani, amelyekkel a hazai piacon többnyire csak a nagyvállalatok élnek.

Neked képzem folyamatosan tovább magam, így például a fenti dokumentumod is egy Marketing Commando, A mitikus erejű márka c. videó anyagában meghatározott 10 sarkalatos pont nyomán jött létre.

Célom, hogy a hazai kis és középvállalatokat megszólítsam, az ötleteikben, cégeikben lévő piaci potenciált feltérképezzem, és felvázoljam előttük a lehetőségeiket mind a célcsoportjuk megszólításában, mind pedig új szegmensek felé nyitásban, termékük/szolgáltatásuk bővítésével, vagy kommunikációs stratégiaváltoztatással. Ez különösen fontos lehet egy -hazánkban népszerű vállalkozási forma, azaz egy- családi cég generációváltása esetén is.


Ezért arra kérlek, küldd el nekem a most kitöltött "A cégem, én vagyok" Word dokumentumodat, és kérj a küldetésed megvalósításához egy ingyenes marketing tanácsadást!


Mert megvalósítható!