Csak egy egyszerű appot kell összedobni, meg valami Facebook reklám is jó lesz!

2018.06.18

E cikk küldetése, hogy tévhiteket tisztázzon, valamint valós értékeket adjon. Kérjük, nyitott szellemmel, és a saját szakértelmed másokra kivetített megbecsülésével állj neki az olvasásnak!

Számtalanszor bogozódunk bele, jobbára KKV szinten, abba a Gordiuszi-csomóba, hogy egy adott cég egy általa egyszerűnek vélt applikációt szeretne fejlesztetni, például egy "egyszerű kis webshop alkalmazást", vagy csak annyi a kérése, hogy "dobjunk össze" neki marketing kampány gyanánt egy "szimpla kis Facebook reklámot".
Mindeközben az ország másik pontján sokan azt gondolják, a virtuális valóság egy olyan távoli fogalom, amivel most nem kell foglalkoznunk, mert az majd az unokáink dolga lesz, közvetlenül a flukszus kondenzátor használata után.

Mégis akkor, kik és miként dolgoznak, milyen tudásbázissal egy applikáción, és miért olyan kardinális egy nagyon alaposan, valamint szakértelemmel megtervezett marketing kampány?

Vegyük például a fent említett webshop alkalmazást!

Egy több felhasználói szinttel rendelkező, készletmozgásokkal szinkronizáló webshop applikáció, amiben rengeteg többszörösen összetett matematikai képletekre épülő automatizmus is bele van kódolva, egy nagyon bonyolult fejlesztési folyamat eredménye. Sokan mégis azt hiszik (talán mert magától értetődőnek tűnik, hogy van ilyen egy magára valamit adó cég, főleg nagykereskedő, importőr talonjában), hogy egyszerű elkészíteni. Valójában ez az alkalmazás hónapokig tartó fejlesztési folyamatot igényel akkor is, ha adatfeltöltés nincs mögötte.

Mit takar az utópisztikusnak hitt, virtuális valóságot idéző applikáció?

Nem mást, mint egy KKV szinten is elérhető célt abban az esetben, ha az a cég már a holnapban is jelen szeretne lenni, és a konkurenciája elől a piacot elorozva a lehetséges partnerét, valamint ügyfeleit el akarja kápráztatni egy komoly, szavahihető, potens brand image-el.

Egy ilyen 'egyszerűbb' alkalmazás lényege, hogy egy létező print anyagból virtuális világot jelenít meg. Vegyünk egy példást: van egy termék katalógusod, melyben egy-két terméket a térben körbejárhatóvá, látszólag működőképessé teszel a szemlélő számára az app segítségével. Ezt könnyűszerrel megteheted aztán egy óriásplakáton is, vagy egyéb nyomdai anyagon. Itt fejlesztésügyileg 3D modellezésről beszélünk, ami mérnökgrafikai munkát igényel, majd webfejlesztő integrálja ezeket a modelleket egy applikációba, amibe a további potenciális print anyagok (méretei) kerülnek.

Tehát megvan a high-tech app és dől is a lé?

Ott kezdődik, hogy már a dizájnt, a szöveget, a Te terméked, szolgáltatásod megfoghatóságát, a Te célcsoportod számára jól működő applikáció ötletet tanácsos egy trendkövető, egyben innovatív, szakértő marketing menedzserre bízni.

Pláne tudnod kell, hogy a legjobb alkalmazás is elvész az éterben, ha nincs mögötte egy jól felépített, valóban ütős és bevételnövelő, összetett és egymással összehangolt kampány. Ez szintén a marketing menedzser komoly szakértelmet és céged, valamint célcsoportod iránti empátiát igénylő feladata, amit pénzügyi tervvel is megfelelően alá tud támasztani Neked.

Most talán elkezdesz osztani-szorozni, és mielőtt ajánlatot kérnél, már le is beszéled magad arról, hogy valami nagyot alkoss, ami valódi, mérhető és hosszú távú profitot termel számodra.

A Getinvent azonban hisz benned, éppen ezért egy komplett, Rád specializált kampánnyal segít abban, hogy Tiéd legyen az ÉV MARKETING AJÁNLATA!

Kattints ide, és ismerd meg, hogy építi naggyá céged az ELÉRHETŐ JÖVŐ KAMPÁNY!