Az én életem, az én vállal(koz)ásom

2018.12.13

Többek között gazdasági, munkaügyi, önmegvalósító okok miatt egyre többen vágnak bele saját vállalkozásba, mégis kevesen vannak tisztában azzal, mit is jelent a vállalkozói életforma mellett voksolni. A Vállalkozói Logika Stúdió azért jött létre, hogy kényszervállalkozók helyett sikeres ügyvezetőket indítson útnak.

Olvasd tovább a cikket, vagy használd a gombokat, hogy azonnal a számodra érdekes tartalomra navigálhasd magad!

Állítsd magad pályára!

Az első és legfontosabb feladatod rátalálni a küldetésedre, amiben hinni tudsz, amit hitelesen képviselhetsz, ami van olyan fontos alap számodra, hogy ha kell újra és újra átdolgozva, de egy egész életformát építs rá.

Itt az idő tisztázni önmagaddal, hogy lásd meg a valóságban az álmod?!

Sokszor nem az a kérdés, működőképes-e egy ötlet, hanem az, hogy miként.

Rendkívüli vállalkozás hétköznapok stratégiájával

Vállalkozónak lenni azt is jelenti, hogy képes vagy rövid és hosszú távú terveket készíteni, prioritási sorrendet felállítani és annak érdekében, nehogy szétcsússzál, optimális idő és pénzügyi menedzsmentet birtokolni.

A vállalkozásodat azért indítod el, hogy valóra váltsd az álmod és érzelmi, valamint anyagi értelemben is biztonságos közeget teremts önmagad és a családod számára.
Ezt az egyensúlyt, stabilitást, JELENlétet csak akkor fogod tudni megadni, ha idő és pénzügyi tervet hozol létre a hétköznapjaidra is.

Nagy kihívás a jövőben lenni, a jövő fejével gondolkodni, profitot hozni és közben a legfontosabbak számára minőségi időt szentelő feleségnek/férjnek, családanyának/apának lenni.

Mielőtt otthagyod a gyereket a suliban, vagy nem ismersz rá a párodra, esetleg Te magad maradsz el valahol félúton, szánj időt arra, hogy boldog, kiegyensúlyozott, tervező és azokat a terveket tartani tudó vállalkozónak képezd magad!

Mitől működik az egyik vállalkozás, a másik pedig nem?

A kulcsszó: stratégia.

A küldetéstudatról, a rövid és hosszú távú tervezésről már beszéltünk, ami azonban mindezt működőképessé tudja tenni az nem más, mint a stratégia.

A spártaiak eltervezték, hogy beveszik Tróját, felállították a megfelelő seregeket, meggyőzték Akhilleuszt is, hogy segítse Agamemnón csapatát (nem volt egyszerű), célokat tűztek ki és minden lehetséges eszközt jól szervezetten bevetettek.

Mégsem sikerült volna az egész balhé, ha nem születik meg és nem kerül megvalósításra (mondván pl. hogy költséghatékonyabb, kevésbé erőforrás igényes... tervet szeretnének) az a hírét tekintve korokon, világokon átívelő, a megfelelő időt és helyet kiváró, vagyis tökéletesen időzített és kidolgozott marketing kampány, alias stratégia, melynek neve a trójai faló.

Vegyék észre, hogy megjelentél a piacon!

Egy új vállalkozás megjelenése olyan, mint a születés. Először maga a friss vállalkozó óvja, dédelgeti cégét. Talán még maga se hiszi el, hogy létrejött. Utána örülnek a család, a barátok, egyre több ismerős és itt-ott egy-egy "ki érti, honnan hallott róla" ismeretlen.

Ne feledd azonban, hogy a terméked/szolgáltatásod arra jött a világra, hogy minél többek életét könnyebbé tegye, vagy éppen megszépítse, amihez elengedhetetlenül fontos, hogy megismerjenek!

Legyen marketing stratégiád!

Írj üzleti tervet, szerezz partnereket, gondolkozz nagyban, csapatmunkában, akár az alap koncepciód átdolgozásával és pályázz, vagy szerezz befektetőket, nagykereskedőket!

Készüljön fel a piac, mert jössz!

Hiánypótló szeminárium

A Vállalkozói Logika Stúdió kurzusai azért jöttek létre, hogy időt és teret kapj mindezt lépésről-lépésre megfelelően elsajátítani.

Az én célom az, hogy a Te álmod is valóra váljon, ezért kézzel fogható segítségeket adok mind az idő és pénzügyi menedzsment tervezésed tekintetében, mind a stratégiaalkotásban, a marketing piaci rések megtalálásában, az üzleti terved, pályázataid megírásában, valamint a leendő lehengerlő előadásaid megtartásában.

Nincsenek a Vállalkozói Logika Stúdió kurzusaihoz hasonló egyén specifikus tanfolyamok.

Az első óra ingyenes.

VÁLASSZ TÉMÁK SZERINT

TEMATIKA

ÜZLETI TERV MEGÍRÁSA
PÁLYÁZATFIGYELŐ, BEFEKTETŐKERESŐ
PÁLYÁZATÍRÁS
PREZENTÁCIÓS TECHNIKÁK
ÖNMARKETING

TEMATIKA


PÁLYÁRA ÁLLÍTÁS - A HATÉKONY ÖTLET
IDŐ ÉS PÉNZÜGYI MENEDZSMENT
ELINDULÁS - JOG ÉS ADMINISZTRÁCIÓ
MARKETING LEHETŐSÉGEK
ÜZLETI PARTNERKERESŐ


    TELJES KÖRŰ MARKETINGET SZERETNÉL?

    MIT AD NEKED A GETINVENT?

    • Átgondolt, sokrétű, és megalapozott kampányt, azaz komplex online és offline menedzsmentet
    • Empatikus és ütős szövegeket
    • Innovatív technológiákat, platformokat és kommunikációt
    • Új célcsoportok, szegmensek megtalálását és kiaknázását a vállalkozásodhoz
    • Kampány utáni jövőre is gondoló, új piaci célkitűzéseket
    • Strukturált marketing terven alapuló sikert
    • Mérhető eredményeket