Hogy lehet az, hogy két marketing kampány közül az egyik
működik, a másik nem? Ha a legjobb ajánlatot a Te céged adja az ügyfeleidnek,
Te is csak a legjobbat fogadd el!
- Higgy a céged küldetésében!
Mert ugye van egy fontos küldetése, ami megváltoztatja az ügyfeleid
életminőségét? A legfontosabb, hogy ezt a küldetést Te is tisztán lásd, hiszen
kommunikálni is felemelőbb, és hatékonyabb lesz. Ehhez azt is pontosan meg kell
fogalmaznod, miért vagy Te jobb választás, mint a konkurenciád.
- Merj nagyban gondolkodni!
Ne azt nézd, mivel-meddig húzod ki, illetve, hogy egyelőre elég ennyi is, mert
könnyen egyhelyben is maradhatsz. Tűzd ki az igazán vágyott célt és tegyél meg
mindent azért! Ragadd meg valamennyi eszközöd hozzá! Így a sikeredet is
könnyebb remélni.
- Bízd marketinged egy szakértő tervére!
Beköltöznél egy olyan házba, aminek nincs egy komoly alapja? Átmennél egy olyan
hídon, amit menet közben raktak össze a költséghatékonyság elvén a helyi
lakosok? Vagy inkább azon kelnél át, aminek egy sokat tapasztalt mérnök
készítette és vitte végig a tervét? Pont így van ez a Te leendő marketing
kampányoddal és az ügyfeleiddel is!
- Többen egy célért!
Ha nem az az élethivatásod, hogy magányos farkasként próbálj fennmaradni, akkor
gondolkodj csapatban! Legyenek partnereid, akikkel erősítitek, kiegészítitek
egymást!
- Legyél a technológia csúcsán!
Ne félj attól, hogy a jövő generációt megszólítsd, hiszen a Te jövőbeni
jelenléted is ezen múlik. A magas színvonalú kampány már önmagában véve a terméked,
szolgáltatásod, márkád minőségét, potenciálját, erejét közvetíti.
- Legyél felkavaró!
Minden úttörő és meghökkentő egyben virulens is. Ne tarts attól, hogy lesznek,
akik a nem tetszésüket nyilvánítják ki! A történelem legjelentősebb alakjai is
pont úgy hódították meg a világot, hogy az álmukkal, és a marketingjükkel nagy
port kavartak.
- Legyél leleményes!
A Trójai faló egyszerűségében volt nagyszerű. Miért? Mert nem azon gondolkodtak
a spártaiak, miért lehetetlen bevenni Tróját, hanem bíztak Odüsszeuszban, aki
számára minden lehetséges volt, és nem magasabb költséggel, hanem leleménnyel
vitte végbe célját. Ne a tömegek által vélt legjobb utat válaszd, hanem azt az
ösvényt, amit senki nem vett észre és juss el Te először a célpiacodhoz!